torsdag 31 juli 2008

Kontakt

bröllop - student - familj - porträtt - produkter - reklam - etc.

Mikael Frisk heter alltså jag och är professionell fotograf i Östersund genom företaget Fotograf Mikael Frisk AB. Jag brinner för fotografering försöker på alla sätt att utveckla min kreativitet.

Jag fotograferar uppdrag på plats, antingen den plats du/ni valt ut eller en plats vi gemensamt väljer. Intresserad av att boka mig som fotograf? Välkommen att höra av dig på telefon eller epost.

Tel
070 - 353 40 67

Epost
foto@mfrisk.se

Är du intresserad av att köpa en förstoring av någon bild på hemsidan går det också bra att ringa eller maila.


Innehar F-skattsedel

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Mikael!
Har nu studerat din hemsida och all din fotokonst. Vi blir imponerad. Hoppas kunna nyttja dej vid något högtidligt tillfälle! Återkommer då!
Många hälsningar Gunilla Hans-Olof Kristina och Anna Henriksson

Anonym sa...

Vilka fantastiskt fina bilder du tagit. Gillar dem verkligen.

Monica sa...

Hejsan! =) Många, många favoriter bland dina foton! =) Inspirerande! Jag ångrar inte att jag frågade ut dig, om vem du var, på jobbet! Hahaha... =) Jag kan vara lite nyfiken! Hade gött! Monica

Cecilia sa...

Vilka otroligt vackra bilder! Känner mig helt varm i kroppen efter att ha tittat på dina bilder. Det är en underbar värld vi lever i.

hannah sa...

Hey Mikael,
your friend IDA showed me your pictures...it`s awesome!!!!
I got soo many beautiful new ideas throu your pics!! :)
And your wedding pics are the cutes and best I`ve seen :)( they are not the "normal" ones you see everywhere!!)
...amazing work! :)
be blessed

Maria M.B. sa...

Hej Micke!
Du tar ruskigt snygga bilder, tack för att du tipsade om sidan då när vi träffades på gångbron. :)

Förresten, här är en snubbe med långt iste: http://www.youtube.com/watch?v=Jkm8wMRgtx8